
NEWS

På denne side kan du læse NEWS bloggen

undervisningsforløb
Tanken med Treeholm har været at anvende forskellige læringsmetoder til et enkelt matematiske emne. Og her ud fra spring er de forskelle lærer der er på Treeholm kommet. De 5 lærer er alle er forskellige, men som kan tilføje noget forskelligt til et matematiske emne og forløb.
​​
Det har tager tid at udvikle materiel til forskellige forløb, men nu er jeg ved at have så meget at det kan samles i forløb. Hvilket jeg er ved at gøre under undervisningsforløb og årganges delt. Meningen er ikke at det er en årsplan, men at man selv kan sammensætte sin årsplan eller udplukke i materiellet så det passer ind i egn undervisning. Nogen forløb kommer til at have midt materielle, men der vil der netop løbende kunne komme mere til.
Mine egen elever og klasser har altid været meget forskellige. Og som matematik, har jeg næsten altid haft flere klasser på samme årgang, men jeg har aldrig kunne lave præcis det samme undervisning i begge klasser. Derfor er min erfaring at det er godt at have noget vælge mellem og tilføje, så man kan laver en undervisning efter hvor eleverne og klassen er.
​
Derudover var ideen også at have fire forskelle elever som man fulgte på Treeholm, og som alle fire har det forskelligt med matematik, således at der er en som alle elever kan spejle sig i. Det er jeg også ved at få arbejdet med ind i forløbene. Og ses i mit gange forløb
​
​



































